Moje ostatnie wpisy

  • Mówisz: „Jestem gwiazdą” a co to, kurwa, Hollywood?  :: 9 mieszk&oacute;w z moim najważniejszym ! <3
&nbsp;
Urodziny Robercika po części na plus.

    10 dni temu

  • Jej kres był nie tak odległy, by nie poroniła łzy gdy poroniła i jej świat się zmienił po tym wszystkim w nic.  :: Powiem wam, że u mnie niGdy lepiej nie było <3
&nbsp;
Dobry kontakt ze słoneczkami, a co!
&am

    17 dni temu

  • a największe z moich marzeń, to Twoje serce   :: Od świąt? Na spokojnie.
&nbsp;
Syl<br />wester? Gdyby nie kł&oacute;tnia...
To całkiem spoko by by

    24 dni temu

  • Będę tu zawsze, jak aktor w teatrze, a wy?  :: M&oacute;j najlepszy ! <3&nbsp;
&nbsp<br />;
Święta? Całkiem wporząsiu.
&nbsp;
+2 kg wi

    1 miesiąc temu

  • Mam to gdzieś już, rozpamiętywać łez po deszczu, też nie ma sensu.  :: Coraz mniej czasu z moim najważniejszym :(
Nawet nam się rozmowy już nie kleją...
Wiem, że już nie b

    1 miesiąc temu

  • Bakam bakam pod zielonym godłem, faka faka, faka śle Ci jak masz problem.  :: Siema Cinuś <3&nbsp;
&nbsp<br />;
Wczoraj mega zajebiście nie powiem :-) &nbsp;
&nbsp;

    2 miesiące temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Jeśli nie wiesz co powiedzieć to nie otwieraj gęby,kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był ku.wa święty ;d

Jeśli nie wiesz co powiedzieć to nie otwieraj gęby,kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był ku.wa święty ;d

zdjec wiecej ale to dodam kiedy indziej.

słiit dziuubkii <3 ;*******

powracamy do blondu *.*!

wgle notka dodaje mi sie od dolu .. bezsensu no.

wgle zaraz tzn nje zaraz bedzie Asia na przystanku,no a

teraz sobie leze zamiast sie ogarnac -.-

wczoraj miala byc powtorka przedwczoraj ale bylam ino z Pati i Pysia <3

przedwczoraj z Dawidem,Pysia,Pati,Marta,Wudem,Arkiem,Dawidem ;*

Dzień spedzony na plus.

macie tutaj taka slit focie z Dawidem i z Pysia <3

eloszka.

Link do wpisu:

Komentarze

Na razie nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

Jeśli nie wiesz co powiedzieć to nie otwieraj gęby,kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był ku.wa święty ;d  :: zdjec wiecej ale to dodam kiedy indziej.
słiit dziuubkii <3 ;*******
powracamy do blondu *.*!
wg

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

I need somebody to love. i don't need too much, just somebody to love.

"Bo chcę Cię z każdą wadą, nic nie zmienię mój narkotyku, mój tlenie"

"Siema ziomuś,co tam słychać u mnie na bitach klasyka gra"

Pozostałe (22)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili